Главная | Регистрация | Вход Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS|Soft
Меню сайта
Главная страница Файлы Форум Обратная связь Админ состав Steam игры youtube канал
Чат
Помощь проекту
Если Вы хотите поддержать проект countermania.at.ua, то сделать это можно по следующим реквизитам: WebMoney
--Pe4eHbka-- Z313412648159 U172913207830 -------NZA------- U205663867056 Z146019009483
Яндекс деньги 41001739268962
Мониторинг сервера
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 107
Друзья сайта
Главная » Архив материалов » Інформація про визначення чітера - 7 Сентября 2010 Добавить новость

00:31
Інформація про визначення чітера
Пишу це скорше для тих, хто кричить про чітерів а сам нічого не розуміє в тому, а ніж для адмінів, хоча їм теж треба б було якусь программу мінімум щоби визначити чітера.

1. Почнем з самого простого: SpeedHack - прискорення, випалити не зможе хіба що сліпий - але коли в чітера повний набір - то легше всього зловити за спідхкаом на демці, і не треба буде мусолити за волхак і інше. Спідхак буває на окрему клавішу, або корегується швидкість бігу з ножем.
2. Wallhack - грубо кажучи "бачити крізь стіни". Але ця назва містить в собі багато технологій: стіни можуть бути просто прозорі, чи через стіни буде показуватись "квадратик", або навіть показ ворогів на радарі - теж волхак.
Як випалити - досить складно, і грунтовно буде важко, хоча догадатись можна. Тому що чітери в основній массі не такі дурні щоби тупо валити крізь стіни. Тоді треба слідкувати наскільки часто вони готові до виходу ворога зза стіни. Або наприклад коли ситуація коли навіть без чітів знаєш що ворог за стіною, але все ж таки занадто точно чітер попадає. Ще не дуже продвинуті чітери "проводять" по стіні прицілом якраз по траекторії бігу ворога за нею. Просто так людина не може вгадати траекторію і швидкість якщо і буде стріляти крізь стіну то скорше "на фанарь" і в одну точку. А так, якщо ви бачите що гравець "водить" по стіні, а потім зза стіни віразу вбиває ворога коли той вибіг - то скорше всього це таки чітер.

І ще, прості гравці вже як "валять" по стіні - то "валять" "наверняк", тобто вистрілюючи багато куль, чи всю обійму і "валять" якто кажуть по всій стіні поки не попадуть. Чітери ж, стріляють "чередами" по 2-3 кулі, кожний раз наводячи в конкретну точку.

І ще одна ситуація:
Прикинем нюке. "Чітер" стоїть на вулиці в самому кінці між двома будинками.
і навколо порожньо - логічно він буде дивитись як і інші гравці - вперед, іноді обертаючись на ті точки звідки може вийти ворог. А тут бац - різко повертає до червоного контейнера - а зза нього виходить ворог і він його вбиває. Тобто природньо гравець от просто так не подивиться на ту точку звідки найменьше треба чекати ворога при цьому затримається і прицілиться - і ще й почекає поки вийде ворог.
3. Aim - насправді, для набитого ока, відрізнити аім від простих пострілів досить легко. Інша справа, що зараз, чітери дуже тонко редагують настройки чітів, щоби було мінімум "випалу".
Найпростіший аім, це коли він скорше всього настроєний на голову і шию. Але часто для меньшого випалу настроюють на тулуб - але це їх не врятує :wink:

Перше правило випалу аіму - не природній "розброс" автомату. Дивно пересуваючись під час "розбросу" автомат - є головним мінусом автоприцілювання. (тут треба брати на увагу пінг "чітера" якщо він стабільно низький - не думайте - це чітер)

Друге правило - кожна 1-2-3 ("череда") куль (або кожна куля) попадає в одну і ту ж точку - тобто природньо не йде вгору.

Третє правило - корегування прицілу - це тоді, коли наш криворукий чітер бачить ворога - починає стріляти за пару сантиметрів від нього - а аім корегує таки в ворога. Дуже легко запалити на ближньому бої, коли аім може "повернути" приціл відразу на пів екрану :!: .

Цей "поворот" і є нашим орієнтиром - він дуже рівний і плавний і моментально зупиняється на точці (без динаміки руху як це буває коли просто рукою махаєш мишкою).
4. Aimbot - цю фічу юзають тільки найтупіші чітери, або ті, хто не зміг відімкнути цю опцію. Коротко - це коли бот замість тебе прицілюється, і навіть стріляє. Випалються на раз - ви коли небудь бачили як боти водять прицілом? - плавно, рівно, точно.
Є одна особливість - часто коли фігово настроєний аімбот - то він хоча цілитися в голову - а виходить трошки вище взявши на увагу "розброс". Чітер може вистрілити цілу обойму зверху голови ворога "характерним напівколом".
5. Скріпти вмонтовані в чіт - наприклад "bunnyhop" - але не та розприжка що робиться руками - і навіть не та що робиться настроївши аліаси в консолі - це тупий чіт, коли розприг виходить з любого розгону, на любій поверхні при любих обставинах. Попалити можна на дуже "правильному" розпризі - коли ідсрибує відразу - ледь торкнувшись поверхні, ну і про розгон не забуваєм, і про "горби".
6. Antiflash, antismoke - це коли чітера не сліпить взагалі, і він не бачить диму - як попалити ви напевно самі допетраєте smile

Просмотров: 793 | Добавил: Crazy17 | Рейтинг: 4.0/1 |

Теги:

HTML
BB-Code
Ссылка
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Профиль

Гость !



Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Свзяь с администрацией cs

Skype Админов NZA bIbI Pe4eHbka=) fokys -------------- -------------- -------------- -------------- -------------- -------------- -------------- Чтобы связаться с админом просто нажмите на ник.
Топы
download counter strike
Top 100 Counter Strike sites The Counter-Strike TOP 100 Sites тИЦ и PR сайта
Статистика
Онлайн:

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Всего: 108
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0
Из них:
Администраторов: 3
Модераторов: 1
Обычных: 93
Из них:
Парней: 100
Девушек: 7
Статистика материалов:
Новостей:27
Файлов:14
Фото:
Форум:154/779
Коментариев:83
Счетчики:
Сегодня нас посетили:
Design by Ganjik, bIbI, NZA © 2024
Конструктор сайтов - uCoz